19 Nisan 2009 Pazar

Dj. Şahin





Funda`dan bir kaç resim :

























25 yorum:

  1. adım sana gerekmez21 Nisan 2009 10:05

    şarkı süpermiş yaa bayıldım kızda çok güzelmiş haa bu arada ayy aman zaten bu blogta böyle değişik ve güzel yenilikler görmeyeli epey bi olmuştu... hıhh...
    adım sana gerekmez ama doğruları söylüyorum bn... ama çok merak ediyorsan söyleyeyim hiç tanımadığın biriyim hatta belki hiç görmedin bile beni... tabi bende seni görmedim... ama adın gülaymış bloğunda okudum resminide gördüm... BLOĞUNDA

    YanıtlaSil
  2. adım sana gerekmez21 Nisan 2009 10:08

    heee bu arada bloğunada ilk kez girdim...

    YanıtlaSil
  3. adım sana gerekmez21 Nisan 2009 13:00

    ilk kez girdim derken yani bugün ilk kez girdim yoksa daha önce de bi keç kere girmiştim sonra sıkıldım bida girmedim bugünde yanlışlıkla girdim yoksa yani daha öncede girmiştim...bu bloğa

    YanıtlaSil
  4. bak kimsin bilmiyorum ama sıkıysa adını verrr lann...!! sıkıosaaa...!! daha oncede hep ınadına kotu yorumlar yazdın zaten .hepsını de sıldım.hem de blogunda hıc deısık bıse goremedım demıssın.sen yap o zaman cok begenmıssss....

    YanıtlaSil
  5. adım sana gerekmez22 Nisan 2009 09:22

    asıl sn kendini çok beğenmişsin evt dedim çünkü daha önce deişik bişey görmedim tmm mı zaten bildiğim doğruları yorum olarak yazmak için giriyorum bu bloğa yoksa böle blogla işim olmaz ayrıyetten bu blog senin olduğu için değişik olan şeyleride sn yapmalısın buda senin aklında bulunsun bak işte bunuda bilmiyomuşsun onuda sana bn sölemiş oldum...hıhhh

    YanıtlaSil
  6. 1-) sen adını sole sıkıosaaa...
    2-)blogumda senin gibilere yer yok..!!
    3-)çok biodsan sen blog açıp yap ta biz görelim.
    4-)sen daha blog nedir bile bilmesin.
    5-)sana çok meraklı değilim.girme bi daha salak yorumlarına da yer yok.!
    6-)çek git yhaaa...!
    7-)korkmuyosan adını ver
    8-)pamucumun prensesi
    9-)hıh.....

    YanıtlaSil
  7. adım sana gerekmez23 Nisan 2009 02:47

    bnm salak salak blog açmayla işim olmaz ama doğruları sölemek için giriyorum bu sıkıcı bloğunada adımı sölemek istemiyorum çünkü adımı böle gereksiz snn bilmeni istemiyorum... hıhhh
    sıkıcı bloğun sahibi olan gülay seni hiç tınlamıyorum bile
    ayyy çokda tındın yani varya

    YanıtlaSil
  8. o zaman bir daha bu bloga yorum yazma beeee... aaaaaaaaaaa..... bn senle mii uğraşcam.ne halin varsa gör bee!! bir daha da bu bloga yorum yazma o zaman.en sonunda engellicm seni yorum yazamıcaksın zatenn...!!heee demekki korkuosun da adını vermk sıkıo o yuzdn bahanelerle adını vermıosunn.versene beeeee.ya da bu bloga adımını atma canımm..ayrıca sana hıhhh...herseyı sn baslatıonn bılmmne oluo.bn kotu oluyorummm.gırme o zmn bu bloga ıs bıtsınnnnnnnnnnnn...!!

    YanıtlaSil
  9. adım sana gerekmez24 Nisan 2009 01:16

    blog kurmuşsun herkes istediği gibi giremez mi herkez istediği gibi giremiycekse o zamn neden kurdun bu blogu... hıhhh

    YanıtlaSil
  10. herkes deil cnm beni gcık etme ki ettin bile .yazma yha ıstemıorm senın gıbılerını yha.gırecksen adam gıbı gır.yok bn ole yapmıcm dersen DEFOL ne halın varsa gor.ınadına daha bole yorumlar yazmaya devam edersen yazdıkların tum yorumları sıolerım zaten de senı engelle hakkımda var.yazamassın yorum.sımdı gıt ısıneeeee...hıhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh yalllllllllllaaaaaaaaaa.yazma ve gırme.bn bu blogu sen harıc herkese yaptım ama sana aslaaaa.bole hayvanla kısılıkklerle ısım olmaz zaten.ne bok halıın varsa gor.ama su bloga gırmeeeee....!!!!!!!

    YanıtlaSil
  11. adım sana gerekmez24 Nisan 2009 10:23

    sanane bee... hıhhh

    YanıtlaSil
  12. çok güzel bi kız bnce çokda güzel sesi var hayran oldum gly böle güzel şarkıları nerden buluyon kızz:D:D

    YanıtlaSil
  13. sen kimsin cnm adını verir misin.bloguma afedersın ama okuzler dadandı daaaa...cok tesekkurlerr.keske HERKES SENIN GIBI OLSAAA...! AMA NERDDEE?!!!bn bulurummm :)

    YanıtlaSil
  14. sn bnm kim olduğumu iyi bilirsin bi düşünsene ama o kötü sözleri yazan değil adsız olan bnm işte, adım B harfiyle başlıyoo:D:D

    YanıtlaSil
  15. iii bari cnm kurtuldun artık demek o kötü yorumlardan valla senin adına sevindim...

    YanıtlaSil
  16. adım sana gerekmez6 Mayıs 2009 10:13

    a-b-c-ç-d-e-f-g-ğ-h-ı-i-j-k-l-m-n-o-ö-p-r-s-ş-t-u-ü-v-y-z.

    HAH HAH HAAA... ne kadar safsınız haaa bu yorumu bile okuyosunuz HAH HAH HAAA...

    YanıtlaSil
  17. adım sana gerekmez6 Mayıs 2009 10:16

    Aslında bu bir yorum bile sayılmazdaaa...
    HAHAAA...

    YanıtlaSil
  18. varyha sen çok oldun DEFOL git beeeeee!!!!

    YanıtlaSil
  19. üff gly boşwer şunları yaa bloğuna kötü kötü yorum yazıp duruyolar boşwer hiç muhattap olma onlarla, illa senin bloğuna kötü yorum yazcaklar ya ne kadar şeyler haa, hala snle uğraşıyolar sanki sn onlara ne yaptıysan artık...

    YanıtlaSil
  20. adım sana gerekmez12 Mayıs 2009 09:44

    sn kimsinde karışıyon bizim adını ağzıma almak istemediğim kişiyle konuşmamıza hem hıııı.?

    YanıtlaSil
  21. kısım sn kmisin nesin yhaaaa! insan mısın snn?? yürü git ne bok halın varsa gör yha.kendın gıbı aptalca yorumlar yazma behh!!zaten sılcm blogumu yhaaa...gerızekalıya bakkk !!! :q:@:@

    YanıtlaSil
  22. adım sana gerekmez dedi ki...11 Haziran 2009 07:44

    bn kızmıyım kii

    YanıtlaSil
  23. adım sana gerekmez11 Haziran 2009 07:46

    yada erkek miyim ki ya kız ya erkek snce ne?

    YanıtlaSil
  24. walla ıstedıgın de , artık bu blogu sılcm zatennn...senın gıbı basıtler le de ugrasamam yha :S

    YanıtlaSil

İzleyiciler

Hakkımda

Fotoğrafım
Arkadaşlar,ben GÜLAY...!Bloguma hoşgeldiniz.En büyük hayallerimden biri GRUP HEPSİ ile tanışmak.Büyüyünce ise psikolog olmak istiyorum.Kimse beni anlamıyor ama ben herkesi anlayacağım...