25 Nisan 2009 Cumartesi

TaBu...




Oyunu mümkün olduğunca çok kişiyle oynanca zevkin doruklarına varıldığı ve guruplar halinde oynanan bir oyun
Oyun ilk önce gurupların belirlenmesiyle başlar (burada size çok iş düşüyor sizi her türlü anlayacak kişiler semeniz lazım), sonra ilk gurup gelir bir anlatıcı seçer bu anlatıcı tabu kağıtlarını sırayla açmaya başlar kağıtların arkasında analatacağı kelime ve anlatırken söylememesi gereken yasak kelimeler bulunmaktadır. Tabi bu yasakları takip edende bir hakemimiz var.


Oyunun amacı iyi bir vakit geçirmek ve GÜLMEK (inanın bu oyunu oynarken gülmek için zorlanmayacaksınız)


Aşağıda gülmenin çok kolay olduğunu ve oyunu oynarken başınıza gelebileceklerin örnekleri bulunmakta. Herkese iyi eğlenceler )

--------------------------------------------------------------------

kelime: mini etek

(rakip takımda iki sevgili bulunmaktadır, yaşadıklarını referans alarak, -dün ne yedik? -zeytinyağlı dolma.. -kışın nereye gittik? -kapadokya.. -senin sevdiğin etek? -ekose.. şeklinde tüm sözcükleri bilmektedirler. tanışalı birkaç ay olmuş, hoş ve alımlı bir kız olan partnerle aynı taktik güdülmek istenir. yaz sıcağında dahi kot pantolondan vazgeçmeyen partnere “şöyle bir mini etek giy de endamını görelim” şeklindeki takılmalar akla gelir, lakin ortamda bu hoş ve alımlı kızın sevgilisi de bulunmaktadır. olaylar gelişir..)


erkek: hani ben sana hep giy derim de, sen de giymezsin ya..
kız: don!
topluluk: ohaaaaa!
kızın sevgilisi: nooluyo lan burda?!
- :tomato::tomato::tomato:

-------------------------------------------------------------------
kelime: sumuklubocek

-hani bi hayvan var spiral $eklinde bi kabugu var
-salyangoz
-hah ona cok benziyo.ama sen nezle olunca ne akar burnundan
-sumuk
-evet evet bu salyangoz benzeri hayvanda bundan var
-nasi yani hayvanin sumugu mu var
-evet.karafatma nedir?
-hamambocegi
-hah 2. kelimeyi kes
-boc
-yok yok kelimenin tamami
-hamamboc
-allah belani versin senin be
-

------------------------------------------------------------------

kelime: kav

- abi şimdi kibritin üstünde ne yazar
- ateşle yaklaşma
- hayır allaan belası, o tüp kamyonunda yazar, sööle ne yazar?
- haa, taam hatırladım, vasati 40 çöp yazar
- oynamıyorum lan ben bu adamla

------------------------------------------------------------------

kelime : göbek

drizzt134: hoca ben sana bişey annatamaya çalışırken nerem çatlıyo?
incarnate: kafa, göz, göğüs, kol, bacak,….. (böylece uzaaar gider)
drizzt134: tamam, tamam, boşver… pas!

-------------------------------------------------------------------

kelime:maldiv adaları

-ben nereye gitmek için ölüyorum?
-tropik bi yere
-evet işte onlardan biri bu
-hawai
-cık
-bahamalar
-o da değil, say say hadi
-seycheller
-hıh bak ona yakın bi yerde
anlayan kişi bi türlü bilemez..
anlatan başka bir yol dener
-senin bi sürü evin arsan falan olsa neyim çok dersin?
-malım mülküm
-hah işte o birincisiyle başlıyor
-malamalar
-yuuuhhh

anlatan pes eder, grup kopar….

--------------------------------------------------------------------

kelime: kütük

-oglum ben sana kizinca ne derim?
-salak, kazma, balta…
-yok hani yaprakli bi sey?
-okuz!
-?????????
-----------------------------------------------------------------

kelime:çerçeve(kelimeye ressamdan gitmek isteyen arkadaşımız hatanın farkında değildir)

-abi bak picasso nedir?
-hmmm piyanist
-hayır lan hayır
-müzisyen,şantör……
-aaaah hayııır
-muahahahaha(grup yarılır bu arada zaman biter)
-abi ben picasso diyorum sen piyanist diyosun
-ya pardon ben vivaldiyle karıştırım.

-------------------------------------------------------------------

Kelime: Cenesi düşük

Kücük kardes abisine anlatiyor:
-Abi sen nesin?
-?? erkek!..
-Hayır, hayır. Senin icin bir şey diyorlar ya! Ne o?
-Ne diyorlar lan benim için????..
- :whistle::whistle::whistle:

---------------------------------------------------------------------ü

Kelime: Kabarmak

- Abi, simdi maddeler ısınınca nolur
- Genlesir
- Ha tamam, simdi pasta yapmak icin ne lazim
- Krema
- Başka, pastanin eski hali ne oluyo
- Kek
- Tamam, simdi annen kek yapiyo, diyo ki bu kek artik "bisey oldu,...aliyim " diyo. Ne der orda, genlesme anlamina geliyo
- Genlesti
- Hayir ,... genlesti anlamina geliyo...
- Eeee genlesti iste
- senin anan bu kek genlesti artik alip yiyelim mi diyo ???
10 sn sessizlik
- Eveet...

--------------------------------------------------------------------
Kelime : 1 Nisan

- Abi, 31 Mart'tan sonra ne gelir ?
- 32 Mart
- Harbiden bravo yani... Senin gibi lama'dan baska cevap beklenemezdi zaten

----------------------------------------------------------------

Kelime: Uçak

- Havada ucar ya..
- Leylek
- Yok bunun kanatlari var
- Ulan leylegin yok mu ?
-

-----------------------------------------------------------------

kelime: delikanlı

x- ben seni silâhla vurunca senden ne akar?
y- kan
x- peki, bakırköy'e gidenlere ne denir?
y- deli
x- eee birleştirince?
y- kan delisi!
-

--------------------------------------------------------------------

Galiba oyunun ne kadar zevkli olduğunu anlamışşsınızdır bunları okuduktan sonra .. hadi bakalım herkese iyi eğlenceler ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler

Hakkımda

Fotoğrafım
Arkadaşlar,ben GÜLAY...!Bloguma hoşgeldiniz.En büyük hayallerimden biri GRUP HEPSİ ile tanışmak.Büyüyünce ise psikolog olmak istiyorum.Kimse beni anlamıyor ama ben herkesi anlayacağım...