11 Nisan 2009 Cumartesi

Grup Hepsi

3 yorum:

  1. süper bişimiş bu yaa... :D ayrıca blogunda çok güzelmiş doğrusu.

    YanıtlaSil
  2. selamm!!!! bu kayıt çok güsl olmuş gülaycımm.ben en çok ERENi sefiomm.ERENNNN duy sesimi seni ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.....!!!!!

    YanıtlaSil
  3. bnde en çok CEMREyi sewiyorum... ama artık onlarlada pek ilgilenmiyorum dizileri varken hiçbir zaman kaçırmazdım şimdi resimlerine bile bakmıyorum baksam bile bnm için yinede CEMRE ama işte artık fazla alaka etmiyolar beni...!!!

    YanıtlaSil

İzleyiciler

Hakkımda

Fotoğrafım
Arkadaşlar,ben GÜLAY...!Bloguma hoşgeldiniz.En büyük hayallerimden biri GRUP HEPSİ ile tanışmak.Büyüyünce ise psikolog olmak istiyorum.Kimse beni anlamıyor ama ben herkesi anlayacağım...